Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Galingiausias visų laikų visureigis degalų baką ištuštins per keliolika minučių

2017-09-19, Antradienis 07:45
Ramūnas Fetingis

Amerikiečių kompanija Hennessey pareiškė, kad išleis specialią Jeep Grand Cherokee visureigio versiją, kurios variklio galia bus daugiau kaip tūkstantis AG. Pavadintas Trailhawk Hennessey, Grand Cherokee‘is iš vietos iki 100 km/h įsibėgės greičiau nei per tris sekundes ir išvystys 1027 AG ir maksimalų 1314 Nm sukimo momentą.

Automobilyje bus montuojamas 6,2 l 8 cilindrų variklis su turbina ir mechaniniu kompresoriumi. Kūrėjams teks perdaryti daugybę mazgų, įskaitant ir degalų siurblį – jis turės būti gerokai galingesnis, kad spėtų paduoti benziną į variklio skyrių, nes standartinis su tokiu kiekiu tiesiog nesusitvarko. Pranešama, kad pilnas benzino bakas šiame automobilyje, važiuojančiame maksimaliu pajėgumu, turėtų baigtis per keliolika minučių. Standartinis Jeep Grand Cherokee Trailhawk išvysto kiek daugiau nei 700 AG ir kainuoja beveik 90 000 dolerių. Tai yra brangiausias automobilis Jeep istorijoje. Patobulintas Hennessey įmonės, jis turėtų kainuoti mažiausiai pusantro karto brangiau, bet bus galingiausias visų laikų visureigis.

...

Buvusį BMW sportinių automobilių gamybos padalinio M divizijos vyriausiąjį dizainerį paviliojo KIA kompanija. Dizaineris iš Belgijos Pjeras Leklerkas KIA kompanijoje bus atsakingas už ilgalaikę dizaino strategiją bei už naujų krypčių ir inovacijų paiešką ne tik keičiant automobilio išvaizdą, tačiau ir jo interjerą.

Naujas pareigas Leklerkas pradės eiti jau šio mėnesio pabaigoje. Tačiau belgas nepakeis ko nors išeinančio iš KIA koncerno. Jam yra sukurta nauja pareigybė – direktorius, atsakingas už stilių. Jis reziduos centrinėje KIA būstinėje Pietų Korėjos Namjango mieste.

Leklerkas taip pat bus atsakingas už naujų medžiagų, naudojamų kuriant automobilius paiešką, atsakys už medžiagų ir tekstūrų parinkimą ir pan. Be to, jo uždavinys bus koordinuoti darbą visų KIA koncerno dizaino centrų, kurie yra išsidėstę per visą pasaulį.

Savo kaip automobilių dizainerio karjerą Leklerkas pradėjo Italijos automobilių dizaino studijoje Zagato, vėliau perėjo į Ford padalinį Ghia, tada dirbo BMW koncerno dizaino skyriuose Kalifornijoje ir Miunchene, o vėliau tapo BMW M padalinio vyriausiuoju dizaineriu. Pastaruosius kelerius metus jis dirbo vyriausiuoju Kinijos koncerno Great Wall dizaineriu.

...

Lamborghini kompanija siekia, kad jų būsimas visureigis Urus oficialiai būtų paskelbtas greičiausiu visureigiu pasaulyje. Automobilis, kuris prekyboje turėtų pasirodyti jau kitais metais, turės keturių litrų darbinio tūrio benzininį variklį su dviem turbinomis. Jo maksimali galia bus 650 AG. Siekdami įrodyti savo gaminamo visureigio potencialą, italai nori pasiekti naują Niurburgringo trasos įveikimo rekordą tarp padidinto pravažumo automobilių.

Lamborghini kompanijos vystymo direktorius Mauricio Redžijanis teigia esąs užtikrintas, kad Urus pasieks geriausią Niurburgringo trãsos įveikimo laiką. Šiuo metu greičiausias Niurburgringą įveikęs visureigis yra Porsche Cayenne Turbo S, jis tai padarė greičiau negu per 8 minutes. Tačiau tapti greičiausiu pasaulyje nebus lengva – į šį titulą pretenduoja dar vienas kandidatas iš Italijos – Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio.

Neoficialiais duomenimis, Lamborghini Urus iš vietos iki 100 km/h gali įsibėgėti per 4 sekundes ir pasiekia daugiau kaip 325 km/h greitį.

Oficialus šio automobilio pristatymas įvyks gruodžio pradžioje Lamborghini būstinėje Italijoje.

...

Bugatti jau po dvejų metų pradės kurti naują superautomobilį. Jau kitais metais Bugatti valdyba nori apsispręsti dėl naujos kartos superautomobilio, kuris pakeis vos pasirodžiusį prekyboje Chiron modelį, koncepcijos. Sprendžiama, ar tai bus hibridinis modelis.

Visi kiti metai numatyti įvairioms idėjoms svarstyti ir galimybėms skaičiuoti. Bugatti turi keletą įdomių minčių ir, kaip rašo žurnalas „Road and Track“, planuoja nauju automobiliu ir vėl nustebinti pasaulį. Jis neabejotinai bus visais atžvilgiai geresnis – greitesnis, prabangesnis, galingesnis ir, žinoma, brangesnis už dabartinį.

Kiek anksčiau spaudoje pasirodė pranešimų, kad Bugatti gali išleisti antrą modelį savo gamoje maždaug po septynerių metų ir tai gali būti keturduris automobilis. Jeigu taip iš tikrųjų nutiks, tai reiškia, kad Chiron modelio pamainos teks laukti mažiausiai penkiolika metų, nes Bugatti tiesiog fiziškai nesuspėtų anksčiau.

Priminsiu, kad Chiron galia siekia 1500 AG, o maksimalus tokio automobilio greitis yra 450 km/h.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai